جک معروف
جک گزاری
این مکان برای طبلیغات شماستماهی 5000تمان
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جک و آدرس 132435.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با زی کنید

 

 

 

 







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 3297
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 41
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 34
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 38
بازدید سال : 79
بازدید کلی : 3297
تبلیغات
این مکان برای طبلیغات شماست ماهی 5000تمان
جک معروف

دیروز داشتم با دوستم ریاضی کار میکردم خیلی رو مخ بود گفتم میدونستی خیلی خری اونم عصبی شد گفت پ ن پ فک کردی فقط خودت خری هیچی دیگه الان چن وقته دنبال افقم گم شده://

فرستنده : بلا گرفته
Repot Abuse   201132
1

66

بابام میگه داری درس میخونی میگم پ ن پ کتاب انشرلی با موهای قرمز و دارم به جای درس میخونم

فرستنده : فضولی
Repot Abuse   201082
1

69

سوسک اومده توی اتاق دوستم میگه کشتیش گفتم پ ن پ بجه خوبی بوده برایش حبس ابدبریدم

فرستنده : ن ف س
Repot Abuse   199572
1

674

رفتم دکتر (90 سالشه) به من ميگه: مريضي؟ ميگم: پـَـــ نــه پـَــ اومدم خاطرات جنگ جهاني رو با هم مرور کنيم.

فرستنده : ♣rahatdl348.ir♣
Repot Abuse   199546
1

305

اومدم یه سوسکو تو آشپزخونه بکشم
دوستم گفت میکشیش
گفتم پ ن پ با حاش وارد مزاکره میشم تا با هم اجاره خونه رو بدیم

فرستنده : alireza
Repot Abuse   199248
1

176

رفتم گل فروشی می گم ببخشیدکاکتوس هم دارید؟می گه واسه دکورمی خوای؟پ ن پ توخونمون شترپرورش میدیم می خوام یه وقت احساس غربت نکنه!حس کنه خونه ی خودشه

فرستنده : 09384xxx104
Repot Abuse   198908
1

160

آب قطع شده بودبعدش که آب اومدیه آب زرد ازلوله اومدبیرون.دوستم میگه یعنی این زنگ لوله هاست. میگم پ ن پ سازمان اب اولش براعذرخواهی اب پرتقال میفرسته.

فرستنده : Mohammad
Repot Abuse   198606
1

410

رفتم سم بخرم يارو ميگه ميخواين زود بميره؟
ميگم پ ن پ ميخوام شكنجش كنم ازش اعتراف بگيرم.

فرستنده : سعيد
Repot Abuse   196236
1

365

دیشب شیشه رفته بود تو ی دستم داشتم از درد داد و جیغ میزدم به دوستم میگم در بیار دیگه.. میگه چی؟شیشه رو؟میگم:(( پ نه پ ادامو در بیار یکم شاد بشیم.خخخخ

فرستنده : kiana
Repot Abuse   192835
1

328

مامانم واسه دفعه هزارم تو یه دقیقه ازم پرسید نمازتو خوندی؟
منم گفتم پ ن پ نوشتم...
چنان پس گردنی اصابت کرد یهوی لوزالمعدم با فکم تغیر مکان داد
الان من اصلا نمیدونم پ ن پ چیست اصلا
الکی مثلا من سر به راه شدم

فرستنده : دختر اصفونی
Repot Abuse   192815
1

235

دو روزه مریضم تو خونم نرفتم مدرسه بعد به دوستم زنگ زدم مشق رو بپرسم میگه چرا نیومدی؟
میگم مریض بودم.
میگه چون مریض بودی نیومدی؟
.
.
.
.
.
میگم پ ن پ میخواستم یه حالی به میکروب های عامل بیماریه بدنم بدم بردمشون پارک وقت نشد بیام.
اصن یه وضیییی همه خل شدن دلیل را هم بهشون میگی نمی فهمن

Repot Abuse   190483
1

371

شب بود.به پسر خالم گقتم: پتو رو بده گفت: میخوای به خوابی!!منهم گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ میخوام زیرش بوق بزنم و بو کنم

فرستنده : amir
Repot Abuse   189536
1

423

مخاطب خاصم سرکار دستشو بریده بهش میگم ازش خون هم اومد؟
میگه :پَ نَ پَ آب اومد.
اینم مخاطب خاصه مخاطب خاص من داره.؟؟؟؟؟

Repot Abuse   188994
1

302

داشتم روزنامه ورق میزدم دوستم پرسید میخوای روزنامه بخونی گفتم پ ن پ سبزی خریدم فقط الان نمیدونم لای کدوم صفحه گذاشتمش دارم دنبالش میگردم

فرستنده : بهار خانم
Repot Abuse   187827
1

432

زنگ زدم به دوستم میگم شماره ی مهدی رو داری؟

میگه شماره تلفنشو

پ ن پ شماره ی پاشو میخوام براش کفش بخرم

گرفته شده از سایتدیگر

 



تعداد بازدید از این مطلب: 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








هک کلش اف کلنس 100%درصد طبیعی فقط و فقط با پرداخت 5000$هزار تمان است برای خرید به ما جیمیل ارسال کنید hadi.abbasi@gmail.com با ما در ارتبات باشید پول را از طریق جیمیل به صورت شارژ ایرانسل و همراه اول به ما پر داخت کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود